Bir_tirtilannesi Yasanixxxx az geldi sanki bana 😶 2 gün içinde tekrar ver canım bakalım iyi bir yükselme olacak mı iki katı yükselme olması lazım. Ama 6. Gün olmasına rağmen beta değeri az geldi bana ama geç döllenme olmuş olabilir çiçeğim
Yasanixxxx Bir_tirtilannesi evet canım banada az geldi kızımın gebeliginda bukadar düşük degildi galiba ondada adetimden bir gun sonrw gitim kan vediydim
Bir_tirtilannesi Yasanixxxx geç döllenme olmuş olabilir canım 2 gün içinde tekrar kan ver yükseliş öncekine göre 2 kat olmalı öne göre doktor biesey der illaki