Ebruskaaa Kızlar bende sanki hafif ağırlar var gibi sanki baskı yapıyor gibi vajinaya acaba doğum mu başlıyor sizler ne durumdasınız?
Eliyy Ebruskaaa bende 36+6 bendede bugun ayaga kalktıkca vajinamda baskı vardı hep dinlendim ama belim agrıyo
Ebruskaaa ISILTAN çok kararsızım bir tarafım sezeryan istiyor bir tarafım kendini akışa bırak diyor yarın çatı muayenesi olacağım bakalım
Ebruskaaa Eliyy ben bugün biraz iş yaptım ondan mı oldu nedir bilemiyorum fazla birşeyim yok ama bi baskı var gibi hissettim
ISILTAN Ebruskaaa İnşallah hakkınızda hayırlısı kalbinizden geçeni hangisi ise doğumunuz öyle gerçekleşir :) Kendi doğum tarihim henüz kesinleşmedide merak ettim :)
Tgcgndgdu Ebruskaaa korkma canim çok normal hissettiğin şeyler. Rahmin büyümeye başlıyor. Artık bebiş baskı yapıyor gayet normal
Ebruskaaa Tgcgndgdu inşallah canım ya şu yoruma ağladım inanır mısın teşekkür ederim moral verdiğin için ilk gebelik olunca insan bilemiyor