Esra8861 35 haftalık hamileyim, 38 hafta cıkıyor kafası. Arkadaslar bu durum normal dogumA engelmi.. Neden bu sekilde olur sizce.
Denizbetul Esra8861 benim bi arkadaşımda da aynısını demişti doktor hatta normal doğum yapamazsın falan demişti ama o başka hastaneye gitti ve normal doğum yaptı
Simay1905 Ya benim de 1 hafta onden gidiyomus acaba drlar bunu yalandan mi soyluyor. Sorunca Korkulacak bsey yok diyorlar ozaman niye soyleyip panik yaptiriyorlar ki Esra8861
Gokce92 Esra8861 Ben de 35 im. Kafa 36 ile bacaklar 37 ile gövde normal 35 ile uyumlu. Her bebeğin fizik yapısı farklıdır dedi doktorum ben merak edip sormuştum. Normal doğuma engel değil böyle bir durum. Siz yine doktorunuzla bu konuyu konuşun.
Esra8861 Simay1905 hiç bilgim yok inan dedim forumdaki bayanlara danışayım birde. Benım 2 hafta önden gidiyordu bu kontrolde 3 haftaya cıktı. Ama gövdesinde 36 haftalık
Esra8861 Gokce92 benım bebeğim kafa 38, gövde 36 ile sanırım diğerinde 36 ile. 35 hafta 1 günlüğz normalde. Normal doğuma engel diyenlerde var. Doktor çatına bakıcam 20 gün sonra bebeğin kafası İle uyumluysa normal dedi
Simay1905 Esra8861 emin ol birtek Sen degilsindir bu durumlar bircok kiside olabiliyor. Strese grime doktor bilgi vermek amacli soyluyor korkulacak birsey olsa bi tedavi yontemi verir ya da diyet. Gebelik sekeriniz var mi?