Kızlar 2 aylık bebeğim havlar tarzda öksürüyor yani bu havlar tarzda tabirini kullanmak istemezdim ama başka nasıl adlandıracağımı bilemedim. Burnunu sık sık açıyorum tıkalı değil. Burnu da akmıyor. Sadece öksürük. Ateşi de hiç yok olmadı da. Ne yapım sizce. Doktora götürdüm ilaç verdi 5 gün kullan geçer dedi antibiyotik değildi normal suruptu ama geçmedi aglicam nerdeyse üstelik Çarşamba günü de 2 ay aşısı var saten bide atak haftasndaymış ya saten 5 yaşında ve 1.5 yaşında iki tane daha oğlum var onlarda hiç durmuyolar lütfen linclemeyin saten moralim bozuk çok kötüyüm bırakıp gitmek istiyorum buralardan. 😔😔🤦