Nurmrn Bebegimin cinsiyeti belli oldu ama isim bulamıyorum sizler neler düşündünüz oglumun ismi miran ona uygun fikir verir misiniz uymasada güzel bir isim istiyorum 😇
Cocuk Nurmrn miran deyince aklıma ilk mihra geldi iyiliksever muhabbeti iyi. Nazik ve hoşgörülü demek Mira kuyruklu yolsuz diye biliyorum
guzelanne01_ Nurmrn kızımın Adı Duru🌸 Bir kızım daha olursa Doğa,Derin,Damla düşünürüm Birde havin ismi çok hoşuma gidiyor Yaz gecesi demek☺️
guzelanne01_ Nurmrn çok güzel gerçekten İsmini çok seviyorum kızımın Kızımda seviyor Adını ve Maşallah çok zeki akıllı becerikli oluyorlar
mnli Nurmrn deniz ve denize ait olan demek internette erkek ismi yazmışlar ama ben hep kızlarda duydum kıza çok yakışıyor
tubimom Nurmrn benim kızımın adı Eflin 🌸 bir kızım daha olsa Aylin Tuğba koyacaktim kendi adımı da ikinci isim olarak😀
Koalammm Nurmrn kızım olsaydı eğer bunlardan değerlendirecektim inşallah fikir olur sanada. Lina, mira, Mihra, beste, defne, duru, derin, deren, beren, Alya aklıma gelenler bunlar şuan ☺️
oozzgggeee Elif meva olacak inşallah kızımın ismi 33. Haftadayiz 🙂 Elif’i babamız istedi meva benim isteğim 🙂