Kızlar son 1 haftadır akıntılarım artmıştı. Güne 1-2 günlük ped kullanırken şimdi 4-5i geçiyor. 1 saat önce tuvalete gitmeme rağmen az önce gittiğimde baya fazla akıntım vardı. Şeffaf değildi bildiğimiz beyaz akıntı. Ama asla hamileliğim boyunca bu kadar fazla olmamıştı. Bugün tüm gün sol böbreğimin üzerinde sanki bıçak saplanıyor gibiydi. 1 saniyelik acıydı geçiyordu hemen. Doktorumla akşam konuştum böbreğin olabilir dedi ama belimden sancı da girebilir. 3-4 gündür gün içinde sık sık regl ağrısı oluyor. Açılmam da ilişki sırasında hissetmiştim 2 hafta önce. İlk hamileliğimde böyle belirtiler olmamıştı. Direkt sancı ve nişan gelmişti anlamıştım. Doktorum bu gece nöbetçi zaten. Birazdan gidicez kontrole. Açılma muayenesi de yaptırmak istemiyorum,doğumu tetikler diye. Offf ne yapacağımı bilmiyorum. Ama gidip bi nst’de sancılarıma bakacağım🫤