Figen-nct 7+ 5 hamileyim bügün toplu kan verdi ve guatrım yüksek çıktı ve dokto ilaç verdi bu şekilde olan varmı napıcagımı bilmiyorum doğuma kadar kullanmam gerekiyormuş
Belginylmz Figen-nct 5.30 çıktı tirioidim doktor ilaç werdi diguma kadr kullanicaksin dedi kullaniyirum şuan çok şükür düştü 1.89 gayet iyi dedi doktor ama diguma kadr kullanmaya dewam bebege bı zararı yok zaten için rahat olsun
Bir_tirtilannesi Figen-nct hamilelikten kaynaklı bu değerlerde yükselme olabiliyor canım 37. Haftadayim ben 35. Haftada sağlık ocağında kan verdim 6.24 çıktı doktor ilaç verdi doğuma kadar kullan dedi 2 haftadan beri kullanıyorum geçen hafta tekrar kan verdim normale dönmüş değer korkulacak birşey yok ama ilacını ihmal etme 😇
OptOzen Bende gebeliğin başından beri kullanıyorum. Ayda bir kontrole gidiyorum tsh için. Doğuma kadar kullanacağım büyük ihtimalle. Bebeğe bi zararı yok merak etmeyin. Aksatmayın. Kahvaltıdan en az 2-3 saat önce içmelisiniz ilacı.
Bir_tirtilannesi Figen-nct evet çiçeğim aynı benimde kahvaltı yapmadan 1 saat kadar önce içiyorum ilacı yüreğini ferah tut 1-2 haftaya kadar normale döner değerlerin yine kan verirsin doktor duruma göre ilaca devam et veya bırak diyebilir sana 😇