Ben bebe yağı kullanıyorum 2 tane doktora bir tane ebeye danıştım naparsan yap genetikse çatlarsın dediler ama Hindistan cevizi yağı ve bebe yağı önerdiler bende duştan sonra bebe yağı kullanıyorum hem yumusacık hem nemli kalıyor karnım umarım çatlamam 32. Haftadayım henüz çatlama yok bakalım 🙃🙃🙃