[silindi] bende 2 sene sonra hamile kaldım ama benim biraz fazlaca mucize gibi geldi bize bende doktorumu değiştirmek şehir değiştirmek zorunda kaldım pcos vardı geçmişti ama tekrar dan yumurta tembeligi vardı çalışıyordum işten çıkarıldim sonra iş aradım derken tedavi oluyordum Diane doğum kontrol hapı ile doktorum 2 ay kullan 3 ay adet ol gel demisti kulanmaya başladım ve ilaç bitti adetim gecikmisti zaten düzensiz oluyordum ilacı bırakır bırakmaz aslında adet olmam gerekiyormuş ben olmadım baş dönmesi ve mide bulantısı vardı ilaç zehirledi zanettim ve korkarak hastaneye gittim ve öğün öğrendim hamile olduğumu rabbim veriyor mucizeni doktorum bile şaşırdı kalan olmuş bu ilaçla çok kişi ama ben biraz erken hamile kaldım çok şükür herseyimiz yolunda şuan 21+1 olduk öğrendiğimde 7+1 di tek dileğim ilk önce herşeyi kafanda bitir hiç böyle şeyler düşünme bizim aklımızda çocuk yoktu geçim derdine düştük çalıştım vs derken meğer hamile kalmışım gerçekten gerçekten ilk kafanda bitir inşallah rabbim en en kısa zamanda sanada nasıp etsin 🤲