CaglaArtul İç-dış dikişim var kızlar tahmini ne kadar süre de düşer birde güzel bakmam içim önerileriniz nelerdir İçte kaç tane bilmiyorum ama dışta 5 dikişim var
CaglaArtul Zln2152 dikişlerim eriyen dikişmiş çok şükür çok iyiym 2 hafta oldu doğum yapalı dikişlerimi falan hiç hissetmiyorum 8-9.günden beri pire gibi ordan oraya zıplıyorum valla 😂
Zln2152 CaglaArtul ay maşallah süper valla😀 bende 4 gün oldu doğum yapalı ama dikişlerim felaket ağrıyor sızlıyor nasıl geçecek bilmiyorum oturamıyorum çocuğumu rahat emziremiyorum