Aysglaltnscr0980 Merhaba kızlar. 32+5 deyiz kızım olacak nasipse 😍 ben 4 gündür hiç uyumamıyorum neredeyse çünkü kızım uyumuyor sürekli tekme yiyorum sürekli dönüyor ☺️ Yeter ki dönsün tabi de. İçinizde bu durumu yaşayan var mı? Yarın kontrolümüz var doktora da danışacağım nasipse.
Aysglaltnscr0980 GamzeCan gündüz de uyumuyor ki yavrucağım😄 internette diyor günün yüzde 90 o uyuyarak geçirir ben hiç sanmıyorum yani🤣