zengooo benim ikinci gebeliğim, ilkinde böyle olmamıştı ama benimde ağrılarım girip çıkıyor kasığıma. Doktor normal olduğunu, yerleşme ağrısı olduğunu söyledi. Sizde Allah korusun yoğun bir kanama vs görene kadar telaş yapmayın. Ama yinede doktorunuza danışın tabiki 💕🌸