Ozoooo bende 34+2 benimde kutumda değişik bir baskı var nedense 19 haziranda gitcem doktora kaç kilo ne kadar boyutta bir fikrim yok açıkcası birde kafa yapısı biraz büyük dedi iri bebek gibi duruyor dedi normal doğum olması bizi zorlayabilir dedi bilmiyorum ne olacak ama korkmuyor değilim Allahın izniyle inşallah hepimizde sağlıklı sıhhatli kucağımıza alırız inşallah 🤲♥️