ogretmenHnmm Aishvet7 ben yaşıyordum canim yuksek olmasindan düşük olmasi iyi diyor doktorlar. 30+5 haftada doğum yaptim 5 gün önce doguma kadar da hiç yuksek çıkmadı düşüktü
incinur0102 Aishvet7 35.haftamiza girdik.En başından buyana hep 8 e 5 ya da 9a 6 devam etti.Yuksek olması sıkıntı oluyor düşük olması daha iyi.Sadece eksisi bütün gün uyukluyorum
Youngmotherr Aishvet7 hep düşük 30+6yım hala daha düşük tansiyonlarım benim hipotansiyonum olduğundan erken doğum olacak
ogretmenHnmm Youngmotherr suan entube ciğerleri gelisimini tamamlamadigi için solunum cihazina bagli iste dün gördüğümde sarılık olmuş bir de kaninda enfeksiyon varmış. 1920 gr doğdu aceleci minik
Melodimm Aishvet7 Gebelik ile ilgili değil tahlil .Hanı kan değeri olur vucutdaki kan azmi cokmu diye ondan bahs ediyorum
Melekecre Aishvet7 hamilelikte normal diyorlar doktorda dedi,zeytin tüket dedi, tuzlu ya,ben tuzlu ayran zeytin vs tüketiyorum
ogretmenHnmm Youngmotherr amin inşallah canım. Senin minikonun derdi ne. Bizimki biraz aceleciydi ortada hiçbir sey yokken geldi. Erken doğum riskim de yoktu kontrollerde her şey yolundaydi. Bi anda oldu bitti her şey
Youngmotherr ogretmenHnmm aşırı kansızlık var bide hipotansiyonum bar o yüzden bebek için en iyisi erken alalım dediler ama bebito beklemiyo