funnymummy bendede fıtık başlangıcı var, bebeğimde zayıf değildi ama 9ay sonuna kadar kullandık. Hatta ilk zamanlar slinge koyup yemek yapıyordum, evi temizliyordum 😂 Markasıda Neko, trendyoldan almıştım. Sapasağlam duruyor, şimdi ikinci bebeğimde kullanıcam nasipse 🥹