Bnagihan Son haftalarımdayım. Uyku uyumak mümkün değil. Nefes almak bile güçleşti. Bu durumdan çok sıkıldım. Kendi kendime telkin veriyorum güçlü olmaya çalışıyorum fakat bazen bir ağlama hissi geliyor. Benim yaşadığım durumu yaşayan var mı ?
Hayrunisa Bnagihan ben daha 29. Haftadayım bu sıralar çok ağlayasım var hem duygusal olarak hemde ayaklarımda geceleri sürekli hissizlik oluyor uyku uyuyamıyorum. Sağa sola dönerken bile zorlanıyorum 😞
Ertugrulum Bana daha cok mutluluk hissi geliyor ogluma kavusacagim icin ama bu durum iki hafta oncesine kadar cok yasadim hamilelik seysinden heralde 😄😄
deletedmom11 Ertugrulum senmi istedin bu ismi benm eşim we kardeşLeride ertuğruL gazi hastası ondan bunu istiyo ama benm içime sinmedi yanLış anLama kötü oLduğndan değiL sadece ben oğLmn adı efe bunun adıda emir oLsn istedm diye beLki kabuL edemedim sizce güzeLmi yoksa aiLe büyüğü faLanmı
Ertugrulum deletedmom11 ilk basta alperen istemistimm sonra esim ertugrul mu olsa dedi manasina baktimm cok guzel ve telaffuzu da hos ayrica osmanlının da kurucusu sonra zaten asik oldum isme🙂 benim icin anlam ve telaffuz en onemliydi buyukler baska sey dedi ama biz bunu seçtik🙂
deletedmom11 Ertugrulum anLadm 😔 biLmiyorm bende emiri çok istiyrm ama eşimden we kaynmdan doLayı bizmde ertğtl olcak galiba we benm hoşlanmadğm şey yurt dişnda ona ertührül diye seslenicek yabancılar o yüzden dahada üzülüyorum
cansuece Ben daha 23+5 lik hamileyim ve iki gündür ağlama hissim çok oluyor.bide bel ağrım olmuştu gece gece hıçkıra hıçkıra ağladım rahatladım
Bnagihan Uykusuzluk,kaşıntı bacaklarımda ağrı sırt üstü yatsam nefes alamıyorum sağa dönsem batıyor soluma yatsam batıyor. Allah sabır versin son 3 haftam ama cok bunaldım.