Kızlar özellikle akşam olunca burnumun kaşıntısından duramıyorum. Uyurken sanki biri tüy almış içine sokuyo 😩 burun etinden kaynaklı olduğunu biliyorum alerji doktorum söylemişti. Yaşayan ve çözüm bulan var mı ? Hava nemlendirici kullanıyorum, papatya çayının nemiyle burnumu açmaya çalışıyorum , soğuk suyla yüzümü yıkıyorum. Gece olsun istemiyorum artık 14.haftadayım 😔 tuzlu su daha önce yapmıştım ama işe yaramamıştı tekrar denicem onu da