kızlar burda post açmıştım kızım çok kusuyor diye belki gören vardır bunun üstüne yeşil kaka eklenince bugün doktora götürdüm idrar ve kaka tahlili yapıldı alerji yok. doktor reflü demedi ama bu mamayı verdi 1 kuru bitir kusmasına bak ve gel dedi. baya mama ile ilgili yorum okudum mama biraz katı olduğu için biberondan akmıyormuş acaba buna uygun biberon var mı? ya da kullanan var mı nasıl kullanıyorsunuz benimle paylaşırsanız sevinirim 😮💨