Brisii Gebelikte bakla yiyormusunuz kızlar ben dün yemiştim küçük bir tabak iç bakla bugün enginarlısını yapıyorum internette bebeğin sarılıkla doğabilir diyor iki gün arka arkaya yesem birşey olurmu çokta severim:(
Catsofmom Brisii Bakla alerjik olduğu için emziren annelere ve çocuklara yasak. Ben yiyorum. En doğru bilgiyi doktorundan alabilirsin kuzum
Rwerdst Brisii hamilelikte zararı yokta emzirmede ve çocukların ilk beslenmelerinde sıkıntılı 🙃 bende yiyorum yani arada😂
gudmorningbeya Brisii bakla zehirlenmesi diye bir şey çıkıyor karşıma bu ara hep Instagram. Hayatımda 1 kere yemişimdir çok da bilgim yok ama yazmak istedim 🌷
askooyumm Brisii sevmediğim için yemedim ama az miktarda yediyseniz bi zararın olacağını düşünmüyorum. Normalde ciğer de zararlı deniliyor ben baya bi yemiştim tabi her bünye farklı en doğrusunu doktorunuz bilir 🤓
Catsofmom Brisii geçen sefer biri sordu kuzum. Haftada ya da 2 haftada bir kilo yiyorum dedim diye linç ettiler. Ben yiyorum bir şey olmadı dersem birileri seni etkilememiş onu etkiler diye laf söyler diye öyle söyledim 🙈🙈
SSumm Brisii emziren anneler için tehlikeli olduğunu duymuştum. Duymadan önce de birkaç kez yedim hamilelikte 😊