Hamidek 38+1 degyim göbek deliğimin sağ tarafı ağrıyor ve alırı derecede hassaslaştı bi yere dokunsam bile sanki yara varmışcasına ağrıyor bu durumu yaşayan varmı
Nazyapiyo_ya Hamidek aynısı bende var 39 haftayım göbeğimin hemen üstü yırtık acısımı desem darbe acısımı desem sürekli acıyor ama 😑🤷🏼♀️
Nazyapiyo_ya Hamidek acaba neyden kaynaklanıyor ? Çatlıyor dicem 1.5 haftadır var görünürde bşey yok sadece içten yırtılıyor gibi
Hamidek Nazyapiyo_ya bebek iyice büyüdüğü ve rahimde artık son genişleme evresinde olduğu için bence rahim büyüdükçe karındaki kaslarda genişliyor oda acı veriyor muhtemelen