Hnfdmr26 sanciniz da varsa evet olur. Gelip geçip sürekli parmaklarıyla açılmaya bakacaklar yarın akşama doğurursun. Benimde 3 cm di yattığımda sancimda vardı ertesi akşamına doğum oldu. Allah’ım Sağlıklı bir şekilde kucağıniza almayı nasip etsin inşallah 🤲🌺