momofthreechild Kızlar merhaba 7 aylık bebeğim var ve hamile olduğumu öğrendim farklı duygular içerisindeyim 😍🥹 sizce beraber büyümeleri fikri konusunda ne düşünüyorsunuz zorluk yaşar mıyım acaba, kafam çok çok karışık 🥹
Belginylmz momofthreechild Olsun daha iyi olur senin için bence ikisi aynı anda büyür gider sonra oh iyiki dersin tabiki zorluklari illaki olur ama sen bile akıp giden zamanı anlmazsin sonra aradan zaman geçtikçe ikinci çocuk yapmaya karar vermek daha zor oluyor bnce bidaha yeniden baslicaksin tam tahta ettim derken aynı şeyleri baştan yasicaksin ama en azından ikisi büyür goder sonra iyiki dersin en iyisi olmuş boswer
anapanda12 momofthreechild ben 4 yaş koydum araya daha gelmedi ama peşpeşe olanların hep zorlandığını görüp duyuyorum
Elif_p momofthreechild valla ben de aynı durumdayım canım ama bizimki planlı oldu araları 2 yaş olacak hem korku var hem de heyecan var cok karısıgım ama bence iyi olacak ilerisi için aynı kafa aynı yas grubu iki kardes birbirlerini daha rahat anlayabilirler diye düşünüyorum
Nunuuh momofthreechild Ne guzel Allah size hediyyelerini peş peşe vermiş 🙏İkiside beraberce büyür.Korkmayin Allah beraberinde sabrini kolayliginida verir insAllah💕Tebrikler
Feyzabeyoglu Benimde çocuklarin arasında iki yas olacak tam korkuyorum valla. İlk bikac sene zor olacak kesin de sonra rahatlicam diye teselli ediyorum kendimi 😅😅
momofthreechild Feyzabeyoglu yaa değil mi bende şuan zaten zor günler geçiriyorum dişiydi huzursuzluğuydu derken gözüm korkmadı değil yani 🥹🥲
momofthreechild Belginylmz yaa çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız bir yandan bende aynı fikirdeyim zaten küçük aynı şeyleri zaman geçmeden beraber yaşayacağım aradan zaman geçse daha zorlanacagım ama bilemedim içimi bir korku sarmadı değil aslında duygular biraz karışık🥲😍
momofthreechild Deletedmom_116 yaa inşallah 😍 bir kızım var vallahi doğumdan beri kolik bebekti çok şükür yavas yavas atlattık derken şimdi diş zamanı onu cekiyoruz 😀 insan korkmuyor değil 😍
Belginylmz momofthreechild Şuan korku olur ister istemez kafada deli sorukar ama şöyle soylim için rahat etsin benim eşimin kuzeni bebeği 6 aylıkken hamile kaldı karnında 2 aylıktı oda bı şok felan geçirdi sonra şimdi iyiki diyo öyle olmuş diyo için rahat etsin biswer dünyaya gelen buyuyo walla zaman öyle gecerki okadr olmusmu dersin boswer iyi olmuş
Fatmabltc Ben 4 yaş koydum arkadaşım 1 buçuk yaş arayla doğurdu huni takıyor resmen🤣🤣 ama bence büyüyünce iki arkadaş gibi olcaklar
momofthreechild Fatmabltc yani ileriyi düşünürsek evet dediğiniz gibi arkadaş gibi olucaklar çok iyi ama şimdiki çocuklar ah ah zor gibi eski zamanlardaki gibi değil ki 😀
momofthreechild Belginylmz sağol canım benimmm içim rahatladıı bunları duyunca, sonucta ilki içinde küçük zaten onunla beraber aynı şeyleri yaşıyor olmak cok yıpratmaz gibi (eminde değilim😋) yaşayıp görücem 😀
momofthreechild Elif_p ilerisi için tabiki cok güzel olucak sizin içinde iyi olmuş umarım dilediğimiz gibi geçer günlerimiz sağlıkla büyüsünlerde 😍
momofthreechild Nunuuh yaa çok teşekkür ederim böyle güzel anlamlı bir yorumunuz için okuduğum an tebessüm ettim 🙏🏻🤍💖 çok çok teşekkür ederim 🥰
catandgirlmom momofthreechild bebeğim 1 aylık olmak üzere o doğduğundan beri insanların nasıl 2. Çocuğu yapabildiğini merak ediyorum 😂 tek bebek beni o kadar bitirdi ki.. biz 3 kardeşiz aramızda 1.5 yaş var hepimizin o kadar güzeldi ki yaşıt kardeş olmak.. biyük bir şanstı ❤️🥰
PrensesAnnesi_42 catandgirlmom canim bende senin gibiyken ben asla ikinci çocuk istemiyorum diyordum 10 yıl istemiyorum hatta diyordum simdi kızım 5 yaşında ve bana sende rahim kalinlasmasi var yok şu var bu var birdaha çocuğun olmaz dediler bende korktum korunmayı bıraktık ve 2.ay da hamile olduğumu öğrendim hala nasıl yapicam kızımın psikojisi etkilenirmi diye düşünüyordum ki eşim kızıma söylemiş kardeşin olacak diye kızım havalara uçmuş aslında o hazırmış da biz hazır değilmişiz şaka gibi.