Kızlar selam kan değerim 10.6 çıkmış doktorum yazmamıştı bir şey ama bugün gebelik izlemi için sağlık ocağına gittiğimde orada ki gebe hemşirem düşük olduğunu doktoruma sormamı ve ilaç başlamam gerektiğini söyledi. Ben de doktoruma yazdım o da Ferrosanol duodenal günde bir defa yazdı bana. Aranızda bunu kullanan var mi?