Arslankubra Arkadaşlar avicennada sezeryan doğum yapmayı düşünüyorum. Sadece bir gece hastanede yatış oluyormuş sezeryanda iki gün yatılması gerekmiyor mu? Doğum yapan var mı orda?
Arslankubra Esinbyzkndr ssklı normal doğum 10000 zorunlu sezeryan 11000 isteğe bağlı sezaryanda 12000 tl
betulkaya1 Kızlar yeni doğum yaptım dün sezeryan 13.000 Tl ödeme yaptık 1 gün kaldık bugün eğer herşey normalse taburcu edeceklermiş