23+6 haftaligim rahim üstten açılmaya baslamjs dedi incelme de az az vardı şimdi ilaçlar iğneler verdi sancı çıktı hastanede serum versinler gerekirse yatış yaparım dedi .. yaşayan var mı nolur kötü anısı olan anlatmasin moral bulmak istiyorum çok kötüyüm