Ne yaparsan yap o çocuk istediği zaman geliyo. Bende 41. Haftama girdim ama doktorum son bir hafta daha bekleyelim olmazsa suni dedi. Bende çok istiyorum ikinci doğumum bide kendi sancim gelsin diye. Bugün doktorum rahmimi uyardı ilaçsız bi şekilde sadece çatı muayenesinin biraz daha derini. Size öyle bisey uyguladı mı. Onu yaptığından beri düzensiz aralıklarla gelen keskin sancılarım var inşallah gece düzene girer diye ümit ediyorum