s_80 Kızlar merhaba bunlar kuruma çizgisi mi bir tane de erken gebelik testi yaptım ama doğru yaptığımdan emin değilim onda birşey çıkmadı. Adet tarihimi tam net bilmiyorum düzensiz olduğum için
PrensesAnnesi_42 s_80 valla canim ben bunlardan 4 5 tane yaptım hiçbiri doğru çıkmadı bu testlere güvenmiyorum doğrusu bozuk çıkma olasılığı Cook fazla
Aslan10 s_80 var gibi görünüyor bence bi kan ver bu testler çok gec algılıyor pridoctor testi öneririm inşallah adını doğru yazmışımdir 😂😂
s_80 Aslan10 ondada aldım aslında ama yapamadım galiba 10saniye tutmak lazımmış ben tutup hemen geri çektim 🤣 hayırlısı canım 2yaşında oğlum var korunmuyorduk ama olmadı şimdiye kadar 🫶🏼