defneberivan Öncelikle Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin ve herkese yardım eylesin şimdi doğum hikayeme geçelim geçen cuma aksami saat 12 gibi bir bel ağrısı uzanamiyorum resmen kayın Validem gildeydim o gün akşam yoruldumu ne oldu bilmiyorum neyse eşim geçe 12 gibi geldi eve gitmek için ama benim ateşim çıkmış resmen donuyorum eve geldik aynı şekil devam etti Üşüyorum yine aynı şekilde sabah oldu böyle bu bel ağrım geçmedi bir türlü dedim banyo yapim belki geçer ama geçmedi eşimi aradım hastaneye gittik evimize en yakın olanına doktorum dediki bebek 3 hafta geride nstde kalp atışları zayıf fln serum takılar Dedi diler doğumluk bişey gözükmüyor gidebilirsiniz ertesi gün yine halsizim halim yok hiç ağrılarım var sonra ertesi gün hastaneye gittik doktoruma geçen günkü hastanenin dediklerini dedik oda muane etti sonra beni nst ye gönderdi sancilarim çıktı ama öyle sidetli değil büyük utrasyon a gönderdi o doktorda suyumun biraz az olduğunu söyledi tekrar doktoruma çıktık doktoruma söyledik sonuçları aldı falan doktor sorun yapılacak bişey yok şuanlik dedi kayinvalidemde acı cekmeme dayanamadı Dedi eğer sorun varsa sezaryen a alın fln doktor dedi sezaryen lik bişey yok Altan muane edelim dedi yani çatı muanesi etti 3 cm açıklığımin olduğunu söyledi kanamada oldu baya dediki 2 3 güne doğurur bizde dedik kaynanamla eve gelelim banyo falan yapalım dedik ona göre bişey olursa gidelim dedik yikanirken böyle istemsiz su geldi benden ama sizintiymis tabi neyse biz yine doğumhaneye indik önlük giydirdiler sonra dedilerki doğum değil tekrar indirdiler onlugu nst çektiler eve yoladilar tekrar sonra evde akşam oldu böyle düzenli sancılar gelmeye başladı tekrar gittik dogumhaneye😂yine yetersiz sancılar dediler sonra eve tekrar gönderdiler dediler bu sancılar normal 2 hafta kadar sürede bilir dediler ebeler gittik yine eve tabi biz doktor sabah 3 cm açıklık var bebek Heran gelebilir diyince annemler Mersinde oturuyor annemi çağırdı oda gece 1 de yanımizda olmuştu neyse uyudu herkes ama bende sancılar başlamış uyuyamiyorum sabah 6 oldu artık dayanamadım herkesi uyandirdim tekrardan Doğumhaneye gittik muane ettiler 4 cm açıklık var dediler onlugu giydirdiler nst ye bağladılar öncelikle şunu soylim sancılar dan korkmayın yani 7 cm ye kadar kendi sancilarimi çektim. Tamam zor ama o kadar abartmaya gerek yok 7 cmden sonra serum takıldı yani hafif sancılar vermeye başladılar işte orda zorladı sancılar 9 cmye kadar iğne yapıldı 2 serum takıldı yani zorladı artık neyse doktorum sancin geldimi bebeği ittir dedi 10 cm olduk ebe çatıya aldı hadi ıkın dedi bebeğin saçı gözükene kadar eber ugrasiyirdu sonra doktorum geldi daha güçlü hadi diye diye bebeğim doğdu 2 kilo 700 gram o anki mutluluk tarif edilemez zaten doğdugunda direk yan tarafimda kilosunu fln olcuyorlarken anestezit geldi uyutmus beni yani dikiş yapılırken bişey hisetmim diye 10 dk sonra uyandirdilar herkes kapının önünde fa lan Odaya götürdüler beni bi 10 dk sonra bebeğim geldi Allahım çok güzel bir duygu herseyi unutuyorlar derlerdi inanmazdim hakketen oyleymis şimdi 3 . Günümüz meleğim yanımda uyuyor ❤❤❤❤herşeye değer o kusura bakmayın baya uzun oldu ✋✋👋sağlıcakla hayırlı doğumlar Inşallah korkmayın hersey biter birgün ❤KENDINIZE IYI BAKIN TATLI ANISLER💙❤
Aksa_korkmaz defneberivan maşaAllah sana Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip eylesin inşaAllah canım gözün aydın ☺️ Kaç tane dikişin var? Bir de devlet mi özel hastane mi doğum yaptığın yer ?
Busratye defneberivan hikayenin başından sonuna kadar kaç gün sürdü bu süreç . Böyle de zor ya bi olcak diyip doğumganeye alıp sonra göndermeleri daha büyük stres sanki . Ama sonrası kolay olmuş görünüyor maşşalah 😊Allah analı babalı büyütsün
Suzitosuzi defneberivan Okurken gözlerim doldu :) Allah analı babalı büyütsün bizlere denhahırlı doğumlar nasip olsun inşallah 🙏🏻
Gizemsongul Maşallah rabbim hayirli bi evlat olmasini nasip eylesin. Benimde ara ara bel agrilarim oluyor 37+4olduk erken mi acaba diye dusunup duruyordum ama kaburga agrilarina dayanamiyorum artik. Squat felan yapip sicak suya oturmayi planliyorum ama korkuyorum 😔
Buse01 defneberivan doktor ammada uzatmis of sinirleniyom ha bu doktorlara ne var alaydi sezeryana yani ben beklemek istemiyorum ya hemen alsinlar oh kucagima alim bnde bu arada Allah anali babali buyutsunn cnm