Melekler_annesi ay hayır doktor değiştir direkt. Ben 5 haftalık hamile olduğumu öğrendiğimde dişim cok ağrıyordu bana kadın doğum doktoru agumentin verdi iç diye hamilelikte antibiyotik içilmez bana 3 ay boyuncs iç dedi bide ben içmedim. Dişimi çektireyim mi dokgu yaptırayım mı dedim ona da izin vermedi anestezi alma risk almış olursun dedi bide bana anestezisiz çektirebilirsen çektir dedi iltihaplı dişi çektirebilirsin diye onay verdi bide bak iltihap direkt vucuda yayılacak. ağladım evde ağrıdan bebeğimi besleyemedim sonra dayanamadım dişime dolgu yaptırdım çektirmeyi düşünmedim hiç ve doktoru değiştirdim yeni doktorum oı kadar rahatlattı ki beni kolay kolay bebeğe bişey olmaz falan dedi daha kücücük senin bebeğin. Baska doktora gözük
Bu arada ben hamile olduğumu bilmeden 5 hafta boyunca antibiyotikli ağrı kesici içtim günde 2 3 kere. Hamile olduğumu öğrenmeden bir gün önce deantibiyotik kullandım 1 tane