Kızlar benim 3. Gebeliğim ama hiç doğum sancısı yaşamadım ben ikiside sezaryan oldu gün verildi hiç sancı çekmeden oldu bitdi şimdi 32 haftalık hamileyim sabahtan beri belimin tam ortasında batma yanma hissi gibi bir ağrı var yanlarıma doğru vurmaya başladı korkmaya basladim