Ftmky 35+5 iz birkaç saattir sık sık idrar keseme bir şey dokunup geri çekiliyormuş gibi hissediyorum. İlk gebeliğim pek anlayamadım bu sancı mı acaba bilen var mı ?
Sevval0308 Ftmky canım bende aynılarını yaşıyorum 36 dayım bunlar yalancı sancılar işte vücudu normal doğuma hazırlamak icin
zuleyhaacarr_1 hayır canım sancı olsa bile dogum sancısı degildir dogum sancısı bambaska siddetli adet sancısı gibi sıklaşan agrılar dogum sancısı
Ftmky zuleyhaacarr_1 başlangıç gibi olabilir mi acaba canım böyle olmuyordu hiç o yüzden anlam veremedim.