Kızlar iki gündür vücudumda genel olarak bi kaşıntı var. Çok şiddetli değil sanki böyle toz konmuşta kaşındırıyor gibi. Ellerim ayaklarım yüzüm saç diplerim. Aşırı aşırı bi kaşıntı değil çok hafif. Sizce neyden olabilir doktorum da izinde 32+1 hamileyim