Hic korkmayin bir kere sezeryan oldum şimdi ikinci hamileligim yine sezeryan olucam sonrası tek sıkıntısı ilk kalkış ve ilk 2 gün sonrası düzeliyo zaten ilk kalkış anlık bir acı oluyo yürüdükçe daha da iyi oluyo pansumanida düzenli yapınca hiç sıkıntı olmuyor gözünüz korkmasın