Zuleyhasc 27 haftalık gebeyim üç gün öncesine kadar hiççççbir doktordan memnun kalmamıştım o hastanede ta ki 3 gün öncesine kadar, metin kaba’nın asistan doktoru selim bey muhteşem birisiydi ilk defa bi doktordan memnun kaldım öyle ki devamlı poliklinik yapıp yapmadığını bile sordum ama sadece o gün için polikliniğe gelmiş :( ama genel olarak metin kaba’nın asistan doktorları iyi oluyor tavsiye ederim