Ginger_ ayy bende 31+6yim. Dunden beri pek hareket yok,azaldi yaani. Normal demekki bu aralar herhalde 😂 ama ben şunu farkettim gun icinde cok hareketli olup dinlendigim zaman hareketleniyor ve sol tarafima yatinca. Ve ben bazen hareketten cok kalp atisi gbi bsey hssdiyorum ona da hickiriyor diyorlar ama bilemiorum 😂 en azndan bi hareket oluyor sukredelimm🌺