33+3 te 2 kiloydu tansiyonum da o gün çıktı ilaç başladık şuan 37+5 im perşembe günü sezaryene giricem son 2 haftadır falan kilo alımı durdu 3100 olduğunu söyledi doktor umarım doğru çıkar 🤲🏻 maalesef tansiyondan dolayı sanırım daha fazla kilo aldıramadım bebişime. Her gün muz 2 haşlanmış yumurta yedim. Anca bu kadar oldu