Hnd77 Merhaba bayanlar. 28. Haftamıza girdik. Dün gece kasıklardaki tekmeler hareketler o kadar kuvvetliydi ki yatamadım. Acaba hala dönmedi mi yoksa elleriyle yumruk mu atıyor ama yukarıda hiç hareket yok 🤔🤔 merak içindeyim. Daha randevume 1 hafta var. Erken mi dönmesi için.
KlncA Hnd77 dönmesi için erken canım yani dönse bile daha yeri var şaşırtıp geri de dönebilir 😊 Ben 31 haftalığım benimki de daha dönmedi yan gelip yatıyo
zge_frdi Hnd77 ben 30 a girdim canim dönmüştü normalde ama fırıl fırıl bi aşağı bir yukarı hala dönüyor yeri daha var oldugu icin hareketleri fazla nasilsa 😊
zge_frdi Hnd77 ben 30 a girdim canim dönmüştü normalde ama fırıl fırıl bi aşağı bir yukarı hala dönüyor yeri daha var oldugu icin hareketleri fazla nasilsa 😊
Hnd77 KlncA ay bazen okuyorum bu haftalarda doğum pozisyonuna girmesi lazım diyorlar ondan bi telaşa kapıldım. İyi bari dönsün dursun sonunda pozisyonu alsında ☺️☺️
Hnd77 zge_frdi o minik ayaklarıyla nasıl vuruyorlar yani insan şaşırıyor ☺️☺️ Sonunda pozisyonu alsınlarda dönsünler 😍🙏🏻
KlncA Hnd77 aynen ben de öyle dua ediyorum son haftasında dönen bile varmış daha endişe etmemize gerek yok 😊
Senayemre 2 gün önce gittim bende benm kızda dönmüş normal dogum pozisyonundamiş suan inş geri dönmez bu pozisyonda kalir😁31 haftaligim