denizozulkerr Kızlar hep normal doğum odaklı olduğumdan meryem ana eli otu almıştım. Ama doktorum bebeğin kilosundan dolayı sezaryenin uygun olacağını söyledi. Bu otu sezaryende kullanabiliyor muyuz?
yeni_anneadayi denizozulkerr hayır canım kullanılmaz otun amacı zaten sancı çekerken açılman olması için suya konuluyor sezeryan için açılman olmasına gerek yok