KzeynepCT https://resmim.net/i/SEAhH7 Doktorum sonuçlara göre aşıyı yaptırman gerekiyor dedi ama ben tereddüt ediyorum yaptırıp sonuçlarını yaşayan yada yaptırmadım şunları yaşadım yada yaşamadım diyebilirmisiniz çok arada kaldım bir kaç arkadaşım ile konuştum yaptırmasanda olur diyor bende yaptırmadım diyor ama doktorlar yaptırsan iyi olur yaptırmasanda sorun yok diyor ne yapmalıyım acaba
Simay13 KzeynepCT bana yaptırmam gerektiğini söyledi doktorlar. Bebeğede geçmemesi açısından. Doğumdan sonra bana getirmeden önce aşı yaptırıp öyle verdiler elime. Bir zararını görmedik ve kızım 10 yaşında
Novamomy KzeynepCT zaten bebeğe zararı olsa doğar doğmaz ,1 ve 6 ayında tekrar yapılmazdı sıkıntı olmaz ama kadın doğumcunuz karar vermiş zaten
Pembesarelle2 KzeynepCT Ben gebelik düşündüğüm zaman kontrole gittim kan tahlili vs vermiştim hepatit b aşın eksik ilk önce onları vurdur demişti , aile hekimliğinde oldum aşımı kaç ay arayla oldum hatırlamıyorum ama kolum baya ağırmıştı ondan sonra farklı bir durum yaşamadım
Gulnar_Sattarova Simay13 Merhaba bi sorum olucaktı, ben 12ci haftamda hepatit b olduğumu öğrendim, doğumdan sonra bebeğimi emzirmemde bir sorun olur mu acaba? Doğduğu zaman aşı yapacaklar bebeği, ancak yine de süt verirsem bebeğe geçe bilirmi?
Simay13 KzeynepCT gebelikte bu aşı yapılmaz zsten sizde var siz taşıyıcısiniz. Bebeğe geçmemesi için bebeğe yapılıyor doğduktan sonra
KzeynepCT Novamomy öyle tabi ama ikizlere hamileyim tereddütteyim madem bebeğe doğduğunda yapılıyor neden hamileliktede isteniyor
Novamomy KzeynepCT sizde ameliyat olacaksınız yada doğum da ister istemez cerrahi müdahale yapılacak hepatit b çabuk bulaşan hastalık kesici delici aletlerden kolaylıkla kapılabilir sadece bebek için değil sizede hastalık bulaşmaması için siz bilirsiniz tabiki
Gulnar_Sattarova Merhaba benim Hepatit B test sonucum şüpeli geldi, ekspress test verdiöim için güvenilirliği az. Yarın PCR testi vereceğim, yine de içim hiç rahat değil. Hepatit B olupta, normal bi gebelik süreci geçiren var mı?
TheMuhtesem KzeynepCT arkadaşlarınız hangi tıp fakültesinden mezun olmuşlar ve uzmanlıklarını nerelerde tamamlamışlar? Eğer kendi doktorunuzdan daha çok güveniyorsanız doğumu da onlar yaptırsın