Betul-yalcn Merhaba arkadaşlar 24 haftalık hamileyim sabah kanamam olduğunu gördüm ve hastaneye gittiğimde rahim ağzında yaramin olduğunu öğrendim gebelikte bu durumu yaşayanlar var mi acaba tehlikeli mıdır tedavisi var mıdır
frambuazlicheesecake Betul-yalcn merhaba rahim ağzında yara olduğu nasıl tespit edilmişti speklumla mı baktılar? Doğum yaptınız mı?