Rukiss35 Beta hcg 924 çıktı ama kese görünmedi doktor salı günü gel keseyi görürüz inşallah dedi sizce normal mi?
minikmucizeemaak Rukiss35 Benim 7 Nisan da 509.67 di, 11 inde keseyi karından gördük canım. 2000 küsür civarlarındadır o zamanlarda betam muhtemelen
Deletedmom_85 Rukiss35 konudan bağımsız, doğal mi oldu? 🥹 Tüp Bebek dusunuyordunuz en son hatırlıyorum sizi Hayırlı olsun gözünüz aydın 🦋
Rukiss35 Deletedmom_85 sağolasın canım darısı başına İnşaAllah. Doğal yol ile oldu canım işe girdim kafayı dağıttım vitaminler kullandım çok şükür oldu ama hala korkuyorum insanın sütten ağzı yanınca yoğurdu üfleyerek yermiş 🥲
elifsen Ben adeti 2 gün geçince gittim karından zar zor gördü devletteki doktor. Vajinalden göründü ama. 5