Yani fiyat olarak bi tık pahalı ama Babybjörn ana kucağı ve kangurusunu aldım bebeğim 20 günlük olduktan sonra kullanmaya başladık çok sevdi gerçekten parasını hakediyor biz Babymalden indirimli almıştık 4-5 ay önce ikinci elleri de oluyor dolapta temiz