guzelanne01_ anneoluyoruuumm16 bence doğru çıktı canım bilmiyorum başkasını Oğlumdada elim ayağım buz gibiydi asla ısınmıyordu kan değerlerimde gayet iyiydi Herkez oğlan diyordu doğru bende bütün harefeler doğru çıktı😅
Sermec27 anneoluyoruuumm16 ilgisi var mı bilmiyorum iki oğlumda da ayaklarım ellerim buz gibiydi su an 6+4 haftalık hamileyim yine ellerim ayaklarım buz gibi artık bakalım 🥰
Yenibirii anneoluyoruuumm16 bu hurafelere normalde inanmam ama ben normalde cok üsüyen ayaklari hic isinmayan birisiyim. Garip bi sekilde tuttu bu ayaklarim genelde sicak oluyor üsümüyorum artik hahaha. Kizimiz olacak rabbim nasip ederse😅
anneoluyoruuumm16 tgbas sıcak olmasını geçtim patlayacak gibi hissettiriyor. Yangın bildiğin rahatsız edici gidip su falan tutasim geliyor
anneoluyoruuumm16 guzelanne01_ hadi hayırlısı bakalım haftaya ogrenicez 😄 çok heyecanlıyım belli olsa da alışveriş yapsakk
guzelanne01_ anneoluyoruuumm16 inşallah canım Rabbim hakkında hayırlısını versin gönlüne göre olsun inşallah
anneoluyoruuumm16 Sermec27 zaten en baştan baslamiyor yangın. 14. Haftadayim 11. Haftanın sonunda başladı
Bilgekpn anneoluyoruuumm16 benim de kızım da hiç çorap giymezdim şimdi bırak eli ayağı donuyorum resmen ısınamıyorum elektrikli soba yakıyorum hala 😃 bana daha var öğrenme me de unutmazsam öğrenince yazarım
Sermec27 anneoluyoruuumm16 bilmiyorum iki oğlumda da doğuma kadar hiç ısınmamisti ellerim ayaklarım 🥰