Ayy bende ilk öğrendiğimde çok aglamis çok korkmuştum napacagim hiç bilmiyorum diye gün geçtikte alıştım beni ailemi seçen bir değil iki bebis var. Zor olacaktır evet ama yapan nasıl yapıyor benim onlardan eksik kalacak hiç bir şeyim yok şükür Rabbım kimseye taşıyamayacağı yük vermezmiş