22 haftalık hamileyim dün kanamam oldu acile gittim kontrol ettiler fakat o an için bir problem görünmediğini söylediler. Şimdi de bebeğimin plesentasinin olduğu yer de ağrı hissediyorum. Doktor plesentanin sağ tarafta olduğunu söylediği için yerini biliyorum. Daha önce aynı durumu yaşayan oldu mu