Marly21 kzlar ya acayip catliyor vücudum 2. gebeligim ilk gebeligimde de catlamistim dogumdan snra vucudumdan tiksinecegim galiba önerileriniz var mi😓
Busraakay_26 Marly21 doğumdan sonra basur kremi sür dedi eczacı kuzenim ama daha denemedim Bende çok çatladım bir noktadan sonra koyverdim 😂
Sedavedoga Marly21 kuru bir cilde sahipsen çatlıyorsun canım tamamen yapıyla alakalı bende çok şey sürdüm 7. Aydan sonra çatır çatır çatladım valla doğumdan sonra da hemen başka ürünler alıcam ama sanmıyorum çok toparlamaz artık
Minaesra Marly21 bebek yağı veya kantaron yağı kullanabilirsin, ben bebek yağı kullandım kilomda var ama ona rağmen hiç bir iz oluşmadı hemen başla derim