Kızlar merhaba bizim bugün kontrolümüz vardi 8+3 olduk 😊 2cm olmuş minik kuşum suanlik çok şükür iyi dedi şikayetleri mi söyledim ıdrarimi yaparken yanma oluyordu ara sıra ve akıntı da olduğunu söyledim tahlil istedi benden biz özele gidiyoruz eşim uzman çavuş gittiğimiz hastanede anlaşması var ama sözde anlaşma gerçekten 2 tüp kan ve idrar aldilar 680 tl tuttu sizce bu kadar neye bakmış olabilir doktora görünemedim yarın görüncencem sonuçlar için