dm345761 bebek bezi canbebe denedim pişik oldu sleppy natural kullandım pisigi geçmedi Molfix kullandım daha da çoğaldı benim bebeğime baby turco bez iyi geldi. Mama da sanırım hastanede SMA veriyolarmis bebeğim sarılık olduğunda yattigimiz zaman sma mama vermişlerdi. Ama her mama her bebeğe olmuyor gaz yapıyor yedirip deneyimlemek lazım.