Selam kızlar aşılama yaptırcam 2 yumurtam gelişmiş ancak ben ikiz bebek olmasından acaip korkuyorum hatta acaba aşılamaya gitmesem mi diye de aklımda tilkiler dolanıyor. Hem maddi hem manevi olarak İkiz bebek büyütecek potansiyel olmadığından ikiz istemiyorum yoksa bence harika bir şey ama çok korkuyorum. Kararsızlığımın bu aşamada olması çok üzücü çünkü çatlatma iğnemi vuruldum.