Anoniiim Mart ayından bu yana korunmuyorum. Hala gebe kalamadım her ay acaba oldu mu diye bekliyorum ama yine olmadı sanırım 😭regl kanaması olduğunu düşünüyorum ara kanama değildir heralde 😢😢😢🥺🥺
myangelson Anoniiim daha yolun çok basindasin karaları bağlamak umutsuz olmak için o kadar erken ki 2 buçuk sene olmamıştı bizim de
Anoniiim [silindi] sizin de mi rutin hayatınız biraz stresli sıkıntılı ? Ya da kafanıza çok çabuk mu takıyorsunuz benim gibi 😢
Anoniiim Basakaltunsoyy vajinal muayenemde hiçbir sıkıntıya rastlanmadı, kan da verdim tahliller temiz çıkmıştı. Gayet sağlıklısın demişti doktor. Hala olmaması ilginç geliyor , sanırım stresten 🥺
Anoniiim myangelson stres ve kafaya çok çabuk takmak da etkiliyor sanırım 😢 rahat olursan olur derler. Ama işte can sıkan şeyler genelde hep oluyor. Nasıl vurdumduymaz olacağım bilmiyorum 😢
myangelson Anoniiim etkiler çok evet sinir stresten uzak olman lazım çocuk olması fikrini kafadan atman lazım biraz rahat bırakman gerekiyor canım